luni, 8 aprilie 2013

Curăţenia de primăvară....

s-a împlinit. Vorbeam de o "curăţenie" de primăvară printre prieteni dar nu credeam cu adevărat că se va întâmpla. E dureros să îi las să plece aşa ca şi cum niciodată nu a fost nimic. Au fost oameni pentru care eram capabilă să mut munţii din loc şi m-am trezit la realitate când ei au pus munţii între noi. Vreau să cred că o să fie bine, vreau să fiu optimistă dar mi-e greu. Nu mă aşteptam ca tocmai el să fie atât de laş şi să nu-i pese deloc prin ce trec din cauza lui acum, nu credeam că e incapabil să lupte, e un laş pentru care eu azi am murit. Da! Am murit! Şi nu regret că spun asta! (la fel cum nici tu nu regreţi că m-ai pierdut, de fapt nici nu cred că simţi că ai pierdut pe cineva). Să nu mă mai suni! Să nu mă mai cauţi, pentru tine am murit! Cum am murit şi pentru mulţi alţii.
O să mă bucur în continuare de toate reuşitele tale de aici însă niciodată nu o să mai fiu oricând pentru tine coşul în care-ţi arunci problemele, coşul ăla pe care-l vedeai tu tot timpul gol. Azi a fost plin cu lacrimi, toată ziua s-a plâns în el. O să-mi lipseşti dar sunt convinsă că şi eu îţi voi lipsi ţie, dar ştii când? Când o să fie prea târziu ...

Astea au fost ultimele mele cuvinte ...pentru tine.

S-a întâmplat să pierd un om dar am câştigat un altul, altul care sper că mă va înţelege şi care va avea mereu încredere în mine. :3 Omului ăsta îi promit că am să încerc din răsputeri să-l păstrez şi să il ajut şi să-i fiu alături cât pot de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu