sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Nu ai inteles nimic din tot ce s-a intamplat! De fapt nu cred ca intelegi nimic niciodata, nici din trecut, nici din prezent si cu atat mai putin nu esti in stare sa anticipezi nimic din ce va urma. Deocamdata totul este o joaca pentru tine iar eu aveam asteptari ceva mai mari. Incercarile mele disperate de a-ti face pe plac nu au fost decat esecuri care te-au facut sa ma vezi altfel decat sunt dar tu, tu trebuia sa percepi fiecare incercare de a ma apropia de tine ca un sentiment, ca o emotie si nu ca o constrangere si ca o interdictie. Fiecare sarut in frunte pe care ti l-am oferit trebuia sa il interpretezi ca pe un "O sa imi lipsesti!", fiecare incercare de a-mi ascunde pumnul in palmele tale era de fapt un "Am nevoie de protectie!", fiecare sarut era o emotie iar tentativele de sarut erau "Stiu ce urmeaza dar refuz sa cred!". Totul avea alt inteles! Mi-am promis de multe ori ca o sa am grija mai mare dar niciodata nu am facut-o, mi-as promite asta si acum dar cu siguranta as face-o degeaba. Dezamagirile mari vin atunci cand asteptarile sunt prea mari. Aveai dreptate cu multe lucruri insa si atunci cand nu aveai am incercat sa te fac sa te simti bine si sa crezi ca ai, m-am lasat prea usor convinsa si prea usor modelata, pacat.
Cea mai mare dreptate o aveai atunci cand spuneai: cu cat iti pasa mai putin cu atat esti mai linistit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu